روند جدید طراحی خانه که در سال 2022

روند جدید طراحی خانه که در سال 2022 شاهد آن هستیم

ما هر سال دوست داریم تعداد انگشت شماری از گرایش های جدید طراحی خانه را که در دنیا مشاهده می کنیم به اشتراک بگذاریم. همانطور که ترجیحات صاحب خانه تغییر می کند، وظیفه ما این است که به آینده نگاه کنیم و مطمئن شویم که طرح های ما آنچه را که خریداران می خواهند چه در حال حاضر و چه در آینده در خود جای داده است.

بسیاری از روندهایی که برای سال 2022 شاهد آن هستیم تحت تأثیر همه‌گیری و آنچه که همه ما در دو سال گذشته تجربه کرده‌ایم هستند. همانطور که در زیر خواهید دید، تعداد انگشت شماری مثال برای به اشتراک گذاشتن داریم، و موضوع مشترک هر یک از آنها این است: مردم روش استفاده از خانه های خود را اساساً تغییر داده اند.

امروزه خانه های ما مرکز زندگی ما هستند و روندهای سال 2022 منعکس کننده آن هستند. افراد بیشتری به دنبال شخصی سازی فضاهای خود هستند تا خانه هایشان به بهترین نحو با نیازهای منحصر به فرد خانواده شان مطابقت داشته باشد. این به معنای آسایش بیشتر حریم خصوصی بیشتر، انعطاف پذیری بیشتر و توجه به سلامت، تندرستی و پایداری است. ما مدتی است که شاهد آشکار شدن بسیاری از این روندها بوده ایم و آنها را در طراحی خانه خود گنجانده ایم.

روند جدید طراحی خانه

هرکسی که در خانه کار می کند یا به طور ناگهانی خود را به عنوان معلم مدرسه ابتدایی در آشپزخانه در طول همه گیری می بیند، ارزش یک اتاق چند منظوره را می داند. امروزه حتی با بازگشت به حالت عادی فضاهای زندگی همچنان به عنوان اتاق کار، محل مطالعه و فضاهای فعالیت دو برابر می شود. ما این روند طراحی خانه را پیش‌بینی می‌کنیم تا به حرکت رو به جلو ادامه دهیم و مطمئن باشیم که فضاهای انعطاف‌پذیر ضروری هستند.

اتاق ها باید برای کارهای دو نفره طراحی شوند (فکر کنید: یک فضای اداری که به عنوان یک اتاق مهمان یا یک اتاق رختشویی طراحی شده برای تطبیق با مطالعه) 51٪ از افراد انتظار دارند در سال 2022 به صورت ترکیبی یا از راه دور به طور تمام وقت کار کنند. یک فضای خوب برای یک دفتر کار خانگی ضروری است. به یاد داشته باشید یک دفتر کار خانگی نیازی به بزرگ بودن ندارد اما باید کاربردی باشد. پنجره هایی را برای نور طبیعی و حفظ حریم خصوصی برای تماس های زوم در نظر داشته باشید. ما همچنین شاهد این هستیم که دفتری که به طور سنتی در نزدیکی جلوی خانه قرار دارد برای حفظ حریم خصوصی بیشتر به پشت یا طبقه بالا منتقل می شود.

فضاهای منعطف یک امر ضروری هستند به خصوص زمانی که برای ردپاهای کوچکتر طراحی می شوند. فضای اداری و اتاق زیر شیروانی سطح سوم یک خانه زوج شهری را تشکیل می دهد. این فضاها می‌توانند به راحتی منعطف شوند و بسیاری از عملکردها مانند مجموعه مهمان، اتاق پروژه یا فضای آموزشی در خانه را در خود جای دهند.

طراحی آشپزخانه

با وجود سرگرمی‌های زیادی که در خانه اتفاق می‌افتد آشپزخانه‌ها همچنان محل تجمع مهمی هستند. فکر کنید: آشپزخانه‌های جادار با جزایر مرکزی بزرگ برای معاشرت و صبحانه‌های دنج که فضا را پر می‌کنند و فضای بیشتری را برای دوستان و خانواده ایجاد می‌کنند. و حتی با توجه به نیاز به خانه‌های مقرون به صرفه‌تر، اندازه‌های زیادی کوچک می‌شوند هرگز در آشپزخانه کوتاهی نکنید.

یکی از راه حل‌ها برای خانه‌هایی با جای کوچک چیزی است که ما دوست داریم آن را آشپزخانه‌ای بازسازی‌شده بنامیم. باز نگه داشتن آن از هر دو طرف از احساس تاریک و تنگ یک آشپزخانه معمولی جلوگیری می کند و در عین حال پلان طبقه باز را ایجاد می کند که خریداران امروزی هوس می کنند. علاوه بر این، جزیره بزرگ و گردشی حسی از وسعت ایجاد می کند که معمولاً با خانه های بزرگتر مرتبط است.

همچنین فضای پیشخوان اضافی مورد نیاز را فراهم می کند. از نقطه نظر داخلی ما شاهد هستیم که صاحبان خانه و طراحان به آرامی از آشپزخانه های سفید فاصله می گیرند و به جای آن به رنگ آبی سرمه ای، زغالی و خاکستری می روند.

روند جدید طراحی خانه که در سال 2022

روند جدید طراحی خانه که در سال 2022

طراحی کانون سلامت و تندرستی

حتی قبل از همه‌گیری علاقه به سلامتی در خانه رو به افزایش بود. پس از چند سال گذشته که همه زمان زیادی را در خانه سپری کردند ما می دانیم که واقعاً برای زندگی سالم نقطه صفر است. این بدان معناست که صاحبان خانه ها به دنبال طراحی خانه هایی هستند که تمیز کردن و نگهداری آنها از داخل و خارج آسان باشد.

فکر کنید: میزهای غیر متخلخل، کفپوش مقاوم در برابر رطوبت، و شیرهای آب، ترموستات و روشنایی بدون لمس. ما پیشنهادات آنها را برای ایجاد یک حمام آسان برای تمیز کردن با به حداقل رساندن شیارها و دوغاب برای پاک کردن آسان تر و فرصت کمتر برای کپک و لکه دوست داریم. صاحبان خانه نیز سلامتی را در نظر می گیرند. این شامل آشپزخانه‌هایی می‌شود که ذخیره و تهیه غذای سالم را آسان‌تر می‌کنند فضاهای تعیین‌شده برای تمرین و یافتن ارتباط بیشتر بین فضاهای داخلی و خارجی.

طراحی فضاهای خارجی

وقتی صحبت از فضاهای زندگی در فضای باز به میان می آید عملکرد بر اندازه پیروز می شود. خریداران امروزی خانه لزوماً به دنبال یک حیاط بزرگ و نگهداری از آن نیستند. در عوض به طراحی فضاهای بیرونی کوچکتر فکر کنید

برای سرگرمی با آشپزی و غذاخوری داخلی. ایجاد حریم خصوصی نیز یک ملاحظات بسیار مهم است، هم از سوی همسایگان و هم سایر اعضای خانواده. در صورت امکان، فضاهای بیرونی را طوری طراحی کنید که بسط آشپزخانه یا اتاق نشیمن باشد. به دنبال فرصت‌هایی برای چندین فضاهای زندگی در فضای باز کوچکتر بگردید به خصوص در محصول متصل چند سطحی. برای مثال، خانه‌های جفت ما دارای فرصت‌های زندگی در فضای باز در هر 3 سطح هستند: یک حصار کوچک در پشت برای کباب کردن یا اجازه دادن برای بازی کودکان، یک پاسیو جلویی دلپذیر، یک عرشه خصوصی در سوئیت اصلی و یک پشت بام.

طراحی خانه پایدار

در حالی که عناصری مانند پایداری و بهره وری انرژی روز به روز محبوب تر می شوند، همه گیر – و افزایش بلایای طبیعی مانند آتش سوزی طرز فکر ما را در مورد آنها تغییر داد. یک چیز را دریافتیم: خرید محلی اغلب پایدارتر است و راهی برای جلوگیری از تأخیرهایی است که به نظر می رسید در طول دو سال گذشته بسیاری از ساخت‌ها را آزار می‌دادند.

پایداری همچنین به دلیل نقشی که در رسیدگی به تغییرات آب و هوایی و ایجاد خانه‌های سالم‌تر برای خریداران خانه و کره زمین دارد همچنان مهم است. علاوه بر این شاهد هستیم که صاحبان خانه های بیشتری به ساخت و ساز ارتجاعی فکر می کنند یعنی ساخت خانه های آماده برای بلایا. اینها اغلب به شکل ویژگی‌های ایمنی مانند ژنراتورهای پشتیبان و ارتقاء سطح بیرونی هستند که می‌توانند به حداقل رساندن یا کاهش خطرات مواردی مانند آتش‌سوزی، طوفان و سیل کمک کنند.

فضاهای زندگی در فضای باز در همه اندازه ها وجود دارد! در محیط های شهری که زمین کمیاب است، می توانند به سادگی ایجاد یک ایوان جلویی جذاب و سرپوشیده باشند. ایوان های جلو نیز برای جذابیت محدود عالی هستند.

روند جدید طراحی خانه که در سال 2022

روند جدید طراحی خانه که در سال 2022

طراحی خانه با جزئیات

برای جمع بندی همه چیز، بیایید با جزئیات صحبت کنیم. جزئیات طراحی واقعا برای صاحبان خانه مهم است. در حالی که مواردی مانند قیمت، موقعیت مکانی متراژ مربع و امکانات همگی مهم هستند هرگز از جزئیات غافل نشوید. به خصوص از آنجایی که یک خریدار خانه معمولی سلیقه پیچیده‌تر و تمایل بیشتری برای طراحی معتبر نسبت به گذشته دارد. برای استفاده از این روند طراحی، ما دوست داریم کهنه را با جدید و مدرن با سنتی ترکیب کنیم. صاحبان خانه در سال 2022 به دنبال رنگ و بافت غنی و ظریف خواهند بود.

نتیجه گیری

این آپارتمان پنت هاوس بازسازی شده دارای ترکیبی زیبا از رنگ ها و بافت های غنی است. ما وظیفه خود می‌دانیم که از جدیدترین گرایش‌های جدید طراحی خانه بمانیم و خوشحالیم که آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم. این همیشه یک یادآوری عالی است که فلسفه ما برای استفاده از معماری که زندگی روزمره را بهتر می‌کند و اهداف منحصربه‌فرد شما را حل می‌کند، هرگز از مد نمی‌افتد – و ما قبلاً با آن به خوبی آشنا هستیم. تماس بگیرید و اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه یک خانه رویایی را طراحی و اجرا میکنند.

روند جدید طراحی خانه که در سال 2022

روند جدید طراحی خانه که در سال 2022

روند جدید طراحی خانه که در سال 2022

روند جدید طراحی خانه که در سال 2022

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *